MYŚL JAK COPYWRITER, CZYLI POMYSŁY OD ZAPLECZA

03.09.2016, 12.00

Myślisz o pracy w reklamie, marketingu, PR? Zastanawiasz się, skąd brać pomysły i jak pisać porywające teksty? Przyjdź na spotkanie z praktykiem – Beatą Suchecką, która przez ponad 10 lat była copywriterem i dyrektorem kreatywnym w agencjach reklamowych!

W trakcie spotkania spojrzysz na świat okiem copywritera, czyli osoby zawodowo zajmującej się tworzeniem tekstów reklamowych oraz wymyślającej pomysły na kampanie reklamowe.

Dowiesz się m.in.:

  • skąd biorą się pomysły
  • jakie cechy są przydatne w pracy kreatywnej
  • dlaczego nie każdy może być copywriterem

Laboratorium Designu i Sztuki współfinansowane jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. www.laboratorium Designu i Sztuki.

Prowadzący: Beata Suchecka

Kreatywna trenerka i rześka copywriterka. Posiada 12-letnie doświadczenie w pracy w agencjach reklamowych, na stanowisku copywritera i dyrektora kreatywnego. Pracowała m.in. dla marek: DIALOG, TESCO, Kubuś, Mlekołaki, Zamkowe. Obecnie, jako KREATOLOT, pisze na zamówienie skuteczne teksty marketingowe oraz prowadzi szkolenia i konsultacje indywidualne (tematyka: kreatywność, copywriting, creative writing, budowanie wizerunku marki). W wolnych chwilach tworzy NIEWYRAZKI (www.niewyrazki.blogspot.com) oraz PROZOLETY (www.prozolety.wordpress.com).

Cena:

DARMOWE

Miejsce wydarzenia:

CRZ Krzywy Komin

ZAPISY ZAMKNIĘTE